برگزاری هر ساله جشنواره پرواز اتفاق بسیار مثبتی است

برگزاری هر ساله جشنواره پرواز اتفاق بسیار مثبتی است

محسن زارع‌اشکذری عضو شورای سیاست‌گذاری پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز با اشاره به برگزاری دوره جدید این فستیوال گفت: پس از برگزاری چهار دوره از جشنواره فیلم پرواز، حالا برگزار کنندگان این فستیوال برخی از ضعف‌ها و کاستی‌های دوره‌های پیشین را برطرف کرده و با تجربه بیشتر و پختگی لازم در مسیر سخت و طاقت‌فرسای برگزاری دوره پنجم این جشنواره قدم گذاشته‌اند. به نظرم این جشنواره فرصت بسیار مغتنمی است تا بتوان از دل آن استعدادهای درخشان در حوزه معلولان را به خوبی شناسایی کرد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و استفاده از اساتید مطرح نیز از دیگر مزیت‌های جشنواره پرواز است که علاقه‌مندان باید از آن به خوبی استفاده کنند.
وی درباره حمایت از افراد دارای معلولیت نیز افزود: به نظرم دولت و وزارت ارشاد باید علاوه بر حمایت از جشنواره‌های اینچنینی، در زمینه افراد دارای معلولیت فعالیت‌های گسترده‌تری انجام دهند.
برگزاری هر ساله این جشنواره فی‌نفسه اتفاق مثبتی است، اما به شکلی که پس از شناسایی افراد مستعد، بتوان از آنان حمایت کرد و در شکوفایی هر چه بهتر استعدادشان بهترین اقدامات را انجام داد.

زارع‌اشکذری در پایان با اشاره به حضور مثبت شورای سیاست‌گذاری در برگزاری یک جشنواره با کیفیت گفت: شورای سیاست‌گذاری هر جشنواره در پیش‌برد اهداف اصلی نقش اصلی و کلیدی را ایفا می‌کند. یک شورای سیاست‌گذاری پویا و فعال با در اختیار قرار دادن ایده‌های نو و بکر می‌تواند کیفیت جشنواره را به بالاترین حد ممکن برساند به شرطی که تمامی اعضا به طور تمام وقت در دبیرخانه حضور داشته باشند و حضورشان به صورت فرمالیته و فرمایشی نباشد.​

نظر بدهيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *