نشست تخصصی «کاربرد گیمفیکیشن در سکوهای نمایش خانگی» برگزار شد

نشست تخصصی با موضوع «کاربرد گیمفیکیشن در سکوهای نمایش خانگی» باحضور هومان قاسمی مدیر بین‌الملل کافه بازار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هنرمندان مشرق زمین، در راستای برگزاری سومین نمایشگاه ملی صوت و تصویر فراگیر ایران(رصتا)، نشست تخصصی با موضوع «کاربرد گیمفیکیشن در سکوهای نمایش خانگی»، با سخنرانی هومان قاسمی، استراتژیست محتوا و طراح گیمفیکیشن و حضور مدیران سکوهای صوتی و تصویری فراگیر و علاقه‌مندان، روز چهارشنبه 28 شهریورماه از ساعت 10  در غرفه مجمع رصتا واقع در مصلی امام خمینی برگزار شد.

هومان قاسمی با اشاره به نقش محتوا در حوزه جذاب گیمیفیکیشن به عنوان مرکز ثقل جهت نوشتن و اجرای استراتژی بازاریابی گفت: گیمیفیکیشن در مارکتینگ مزیت‌های زیادی دارد. اولین مزیت آن افزایش ارتباط و تعامل با مشتریان است. این روش، افراد را به شرکت‌کردن فعال در فرایندهای بازاریابی ترغیب و باعث ایجاد ارتباط نزدیک‌تر و مستقیم‌تر با مخاطبان می‌شود. اعطای پاداش‌ها، بخشی از رقابت یا حتی تجربه‌ی بازی‌سازی می‌تواند مشتری را به خرید، به اشتراک‌گذاری محتوا، یا حتی انجام فعالیت‌های مرتبط با برند ترغیب کند.

مدیر بین‌الملل کافه بازار در پایان تأکید کرد: گیمیفیکیشن باعث بهبود تجربه مشتریان می‌شود و ارائه تجربه‌ی کاربری جذاب‌تر و پرمحتوا، باعث افزایش وفاداری مشتریان و حفظ آن‌ها می‌شود.

در این رویداد که با همکاری لیندوفیلم و مؤسسه فرهنگی هنری هنرمندان مشرق زمین و با حمایت مجمع رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) برگزار شد، نحوه استفاده صحیح از «گیمیفیکیشن» جهت استفاده صحیح در رسانه‌های صوتی و تصویری بررسی شد.

انتهای پیام/

 

 

درباره‌ی mashregh

همچنین ببینید

اکران ویژه فیلم سینمایی «باغ کیانوش» برای ناشنوایان در اصفهان

به گزارش روابط عمومی هنرمندان مشرق زمین، پس از برگزاری اکران ویژه فیلم سینمایی «باغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *