نمایشگاه «رصتا» باید باعث رشد تولیدات فرهنگی و هنری ایرانی شود.

نمایشگاه «رصتا» باید باعث رشد تولیدات فرهنگی و هنری ایرانی شود.

محمدعلی خبیر، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مشرق زمین در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه رصتا گفت: در سال‌های اخیر در حوزه شبکه نمایش خانگی اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است در این میان سازمان صوت و تصویر فراگیر ساترا با نظارت و حمایت‌های خود تلاش کرده تا فضا و جهتی مناسب به تولیدات و محصولات نمایشی دهد. نتیجه هدایت‌گری ساترا می بایست این باشد که محصولات نمایشی در بین خانواده‌ها مقبولیت زیادی پیدا کنند.

خبیر در گفتگو با خبرگزاری ایکنا تأکید کرد: تأثیرگذاری ساترا نباید تنها کارکرد هدایتگری داشته باشد. حمایت‌هایی که ساترا انجام می‌دهد باید باعث رونق در تولید شود تا خانواده‌ها نسبت به محصولات ایرانی گرایش بیشتری پیدا کنند.

وی درباره نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی چنین توضیح داد: نمایشگاه رصتا کوشیده موقعیتی ایجاد کند تا محصولات در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرند. این امر بهترین تبلیغ در این رابطه محسوب می‌شود چون متأسفانه بسیاری از مردم با پلتفرم‌های نمایشی غیر از چند پلتفرم آشنایی ندارند برای همین وقتی بتوانیم معرفی درستی از امکانات نمایش پلتفرم‌ها داشته باشیم به رونق تولید آن‌ها کمک کرده‌ایم.

خبیر در انتها تأکید کرد: مطمئناً تأثیر این نمایشگاه را بعد از چند دوره برگزاری در حوزه نمایش و پلتفرم‌ها می توان ارزیابی کرد برای همین باید فرصت دهیم تا با سرمایه‌گذاری صحیح سکوهای نمایش ایرانی در بین توده مردم جا باز کنند.

گفتنی است موسسه هنرمندان مشرق زمین در سه حوزه؛ تولید، آموزش و توسعه فرهنگی فعالیت می‌کند. این موسسه از سال ۹۹ کار خود را با همکاری تعدادی از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون آغاز کرده و حوزه فعالیتش نیز در عرصه‌های سینما تلویزیون و تئاتر است. از جمله فعالیت‌های این مرکز می‌توان به برگزاری جشنواره‌های بین المللی فیلم پرواز و مشرق زمین اشاره کرد.

نظر بدهيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *