مستند «فرش‌هایی برای عرش» برگزیده دومین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) شد

مستند «فرش‌هایی برای عرش» برگزیده دومین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) شد

به گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان مشرق‌زمین، دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا(ع)، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر کنگره جهانی امام رضا(ع)، مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و جمع کثیری از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.
در پایان این مراسم از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف با اهدای لوح و جوایز ویژه تقدیر شد.
در بخش مستند داخلی، رهبر قنبری کارگردان مستند «فرش هایی برای عرش» حائز رتبه دوم شد.
رهبر قنبری فارغ‌التحصیل مرکز اسلامی آموزش فیلم‌سازی و دارای گواهینامه درجه دو هنری در رشته کارگردانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۶ با ساخت فیلم‌های کوتاه آغاز کرد و در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی فیلم سینمایی پرنده‌باز کوچک به جمع کارگردانان سینمای ایران پیوست.
دریافت جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم فجر برای فیلم «او»(۱۳۸۲)، پروانه زرین بخش بین‌الملل جشنواره فیلم کودک همدان برای فیلم «و کسی در راه است» (۱۳۸۸)، جایزه بهترین فیلمنامه برای «روییدن در باد» از بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان(۱۳۹۲) از مهمترین جوایز ملی است که قنبری پیش از این موفق به دریافت آن شده است.
این کارگردان مستقل سینمای ایران، هم‌اکنون به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هنرمندان مشرق‌زمین فعالیت دارد.​

نظر بدهيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *