«فرهاد قائمیان» به عنوان مشاور عالی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری هنرمندان مشرق‌زمین منصوب شد

«فرهاد قائمیان» به عنوان مشاور عالی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری هنرمندان مشرق‌زمین منصوب شد

به گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان مشرق‌زمین، محمدعلی خبیر با صدور حکمی دکتر «فرهاد قائمیان» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.
در بخشی از این حکم آمده است: «امید است با استفاده از تجارب گران‌بها و ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و مدیریتی شاهد گسترش روزافزون فعالیت‌های موسسه فرهنگی هنری هنرمندان مشرق‌زمین در حوزه‌های آموزش، تولید و توسعه فرهنگی باشیم.»
فرهاد قائمیان فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم‌های کوتاه آغاز کرد و با فیلم «دمرل» به کارگردانی‌ یدالله صمدی به سینمای حرفه‌ای راه یافت.
قائمیان به واسطه‌ی ایفای نقش در فیلم «قارچ سمی» و چند فیلم دیگر مرحوم رسول ملاقلی‌پور، نظر بسیاری از کارگردانان مطرح سینمای ایران هم‌چون: اصغر فرهادی، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدعلی سجادی، رسول صدرعاملی و محمدحسین لطیفی را به خود جلب کرد.
فرهاد قائمیان در سال‌های ۱۳۷۷ و ۱۳۹۱ به ترتیب برای بازی در فیلم «هیوا» و «استرداد» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره‌ی فیلم فجر شد.
منتقدان سینما در سال ۱۳۸۰، وی را برای بازی در فیلم «قارچ سمی»‌ ساخته رسول ملاقلی‌پور، جزو ۱۰ بازیگر برتر سینمای ایران معرفی کردند.

نظر بدهيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *