«رصتا» فرصتی برای دیده شدن شرکت‌های نوپا در میان فعالان اصلی بازار رسانه‌های صوتی و تصویری بود.

«رصتا» فرصتی برای دیده شدن شرکت‌های نوپا در میان فعالان اصلی بازار رسانه‌های صوتی و تصویری بود.

الهام نادری فرید در گفت‌وگو با جام جم عنوان کرد: نمایشگاه رصتا فرصتی برای شرکت‌های نوپا بود تا در میان دیگر فعالان و بازیگران بازار رسانه‌های صوتی و تصویری دیده شوند.

مشاور مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری هنرمندان مشرق‌زمین افزود: نمایشگاه «رصتا» توانست برای تازه‌کارهای این حوزه مؤثر باشد تا سهم بیشتری از این بازار را از آن خود کنند.

وی گفت: رصتا باعث شد تا فعالان حوزه‌های مختلف رسانه های صوتی و تصویری بار دیگر در کنار هم قرار بگیرند تا بخش محتوا از پلتفرم‌ها جدا نباشد. ضمن اینکه این نمایشگاه کمک کرد تا شرکت‌های نوپا و جوان با کیفیت‌های مختلف در کنار هم دیده شوند.

تهیه کننده سریال انیمیشن سفرهای سعدی، با اشاره به تأثیر برگزاری این نمایشگاه در پیش‌برد اهداف شرکت‌های نوپا و گرفتن سهمی از بازار به نفع آن‌ها، تصریح کرد: پلتفرم ما بیشتر به سمت تولید محتوا حرکت کرده است. البته تلاش کرده‌ایم روی روش عرضه تولید هم کار کنیم که هنوز به مرحله بلوغ نرسیده است و شکل آزمایشی آن در مرحله اجرا است. تلاش خواهیم کرد که در سال پیش‌رو رشد قابل توجهی در تولید محتوا داشته باشیم.

نخستین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از 11 تا 14 اسفندماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

نظر بدهيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *