در مراسم رونمایی از پوستر و کتاب‌های پنجمین دوره جشنواره پرواز (ویژه مسائل معلولیت) کتاب «مدیریت خلاقیت در داندانپزشکی افراد عادی، نابینایان و بیماران خاص» رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از پوستر و کتاب‌های پنجمین دوره جشنواره پرواز (ویژه مسائل معلولیت) کتاب «مدیریت خلاقیت در داندانپزشکی افراد عادی، نابینایان و بیماران خاص» رونمایی شد.

در مراسم آیین رونمایی جشنواره پرواز از کتاب «مدیریت خلاقیت در داندانپزشکی افراد عادی، نابینایان و بیماران خاص» نوشته دکتر حامد بصیرزاده رونمایی شد.
امروزه دندانپزشکی جزئی لاینفک از زندگی بشر شده است. در گذشته، درمان‌های دندانپزشکی بیشتر روی کشیدن دندان و پر کردن دندان متمرکز بود و اهمیت کمتری به درمان‌های زیبایی و مهندسی لبخند داده می‌شد، اما با نوآوری در فناوری و بهبود سطح درمان‌های ارائه شده به مردم، پزشکان و مشتریان نیز تمرکز بیشتری روی درمان‌های زیبایی دندانپزشکی نشان داده‌اند. افرادی که دچار آسیب بینایی و یا بیماری‌های خاص هستند نیازمند توجه بیشتر و خلاقانه‌تری نسبت به افراد عادی دارند که به امور دندانپزشکی لازم هست از خدمات مناسب‌تری برخوردار باشند که در این کتاب به آنها نیز اشاره شده است. با رشد و توسعه دانش دندانپزشکی، استفاده از نوآوری نظام یافته (TRIZ) جهت کمک به توسعه علوم بهداشتی و درمانی مورد توجه جهانیان قرار گرفته است. به‌کارگیری اصول چهل‌گانه تریز در زمینه دندان‌پزشکی و ساخت ابزارهای پیشرفته و مهندسی پزشکی یک نمونه از این کاربردها می‌باشد. نوآوری نظام‌یافته (TRIZ) قوی‌ترین روش ابداعانه برای حل مسئله در جهان است که برای پرورش خلاقیت همه گروه‌های سنی و تخصصی مناسب است.
دکتر حامد بصیرزاده خواندن این اثرش را به همه دندانپزشکان و دانش‌پژوهان و دستیاران دندانپزشکی و علاقه‌مندان خلاقیت و نوآوری با رویکرد TRIZ توصیه کرده است.
جشنواره پرواز از ۲۲تا ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ با محوریت مسائل مربوط به افراد دچار معلولیت در تهران برگزار خواهد شد.

نظر بدهيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *