در صورت استقبال ناشنوایان، تولید برنامه «ستاره مشرقی» ادامه می یابد

در صورت استقبال ناشنوایان، تولید برنامه «ستاره مشرقی» ادامه می یابد

نگین حاجی‌رجبعلی؛ نویسنده و کارگردان ویژه‌برنامه «ستاره مشرقی» گفت: در صورت استقبال مخاطبان از ویژه برنامه نوروزی ناشنوایان، تولید این برنامه ادامه پیدا خواهد کرد.

حاجی رجبعلی افزود: ستاره مشرقی حال و هوای تازه و متفاوتی دارد. این برنامه دست روی ناشنوایانی گذاشته که تجربیات شگفتی در زندگی‌ دارند. در هر قسمت میزبان یکی از چهره‌های مطرح حوزه ناشنوایان خواهیم بود و درباره چگونگی مواجه آنها با زندگی و دنیای مورد علاقه‌شان صحبت می‌کنیم.

وی توضیح داد: به عبارتی می‌توان گفت تولید ویژه‌برنامه‌ی نوروزی مختص ناشنوایان تاکنون کم‌نظیر بوده است. در چهار قسمت نخست این مجموعه میزبان شیدا شهیدی (جهانگرد و فعال حقوق ناشنوایان)، شهره سبزواری (هنرمند)، الهه خراسانی (گرافیست)، محمد سیاهپوش (مربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان و قهرمان جهان و المپیک) و جواد شیرپور (کمدین) خواهیم بود.

حاجی‌رجبعلی در پایان تصریح کرد: در صورت اقبال مخاطبان، تولید این برنامه ادامه خواهد داشت. سعی می‌کنیم در قسمت‌های بعدی به پختگی بیشتری برسیم و میزبان سوژه‌های بیشتر و متفاوت‌تری از سراسر ایران باشیم. «ستاره مشرقی» تلاش دارد بارقه‌های امیدی که در زندگی افراد ناشنوا موجب تغییر و تکاپویی جدید در زندگی آن‌ها شده‌ است را برای مخاطب به نمایش بگذارد.

قسمت های تولید شده مجموعه تلویزیونی «ستاره مشرقی» در ایام نوروز، هر شب از رسانه اینترنتی «لیندو فیلم» پخش خواهد شد.

نظر بدهيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *