︎محمدرضا هنرمند: ساخت آثار فرهنگی توسط توان‌یابان سینماگر بسیار ارزشمند است

︎محمدرضا هنرمند: ساخت آثار فرهنگی توسط توان‌یابان سینماگر بسیار ارزشمند است

کارگردان مجموعه‌های بیادماندنی «زیر تیغ» و «کاکتوس» اعتقاد دارد ساخت یک اثر هنری توسط توان‌یابان در شرایط سخت معیشتی و رکود اقتصادی جامعه بسیار با ارزش و امیدوار کننده است.
محمدرضا هنرمند کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون ضمن تحسین توان‌یابان سینماگر به ستاد خبری پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز گفت: در شرایطی که از فیلمسازان بزرگ و ارزشمندمان مانند تقوایی‌ها و بیضایی‌ها هیچگونه حمایتی نمی‌شود و این نسل طلایی سینما در حال حاضر خانه‌نشین یا غربت‌نشین شده‌اند، جای تحسین و خوشحالی دارد وقتی می‌شنویم قرار است پنجمین دوره جشنواره‌ای با محوریت افراد دارای معلولیت و با تولیدات این عزیزان برگزار شود.
وی همچنین افزود: متأسفانه این روزها وضعیت معیشتی و به طور کل حال هیچکس خوب نیست، سینما هم که بهتر از من می‌دانید چه اوضاع و احوال نابسامانی دارد. با تمام این تفاسیر جای امیدواری است که توان‌یابان عزیز ما با بودجه و هزینه شخصی خود اقدام به تولید آثار می‌کنند. امیدوارم با نمایش این آثار از دل آن استعدادهای درخشان به سینمای ایران معرفی شود و فعالیت حرفه‌ای این افراد نیز در مسیر پیشرفت و ترقی قرار گیرد.​

نظر بدهيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *