هنرمندان مشرق زمین برای ناشنوایان، ویژه برناه نوروزی تولید کرد

هنرمندان مشرق زمین برای ناشنوایان، ویژه برناه نوروزی تولید کرد

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری هنرمندان مشرق زمین؛ از تولید ویژه‌برنامه‌‌های تلویزیونی برای ناشنوایان و کم‌شنوایان در پلتفرم لیندو فیلم خبر داد. «ستاره مشرقی» نخستین مجموعه این بسته تصویری برای پخش در ایام نوروز است.

محمدعلی خبیر با بیان این‌که یکی از اهداف موسسه هنرمندان مشرق‌زمین مناسب‌سازی و اثربخشی تولیدات فرهنگی و هنری برای افراد دارای معلولیت است، گفت: در سال جدید تمرکزمان را بر تولید برنامه‌هایی گذاشتیم که دسترسی افراد دارای معلولیت به آفرینش‌های تلویزیونی و سینمایی را افزایش دهد. از این‌رو تصمیم گرفتیم ظرفیت‌هایی را برای هموطنان ناشنوا و کم‌شنوا ایجاد کنیم و بسته تصویری ویژه‌ای طراحی شد که از نوروز ۱۴۰۲ از پلتفرم لیندو فیلم پخش می‌شود.

تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «ستاره مشرقی» افزود: این ویژه برنامه به کارگردانی خانم نگین حاجی رجبعلی، با حضور و مشارکت هنرمندان و ورزشکاران ناشنوا و کم‌شنوا در چهار قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید شده است که اجرای آن به عهده سهند سلیمان‌فلاح، هنرمند ناشنوا خواهد بود.

خبیر گفت: همه آیتم‌های این برنامه به زبان اشاره اجرا شده ولی با این حال تماشای آن برای سایر هموطنانمان نیز جذاب خواهد بود.

وی با بیان این‌که در سال جدید، موسسه فرهنگی هنری هنرمندان مشرق‌زمین به عنوان شتابدهنده به پلتفرم لیندوفیلم کمک خواهد کرد تا فیلم‌های سینمایی، مستند و کوتاه بیشتری با مضامین افراد دارای معلولیت ارائه نماید، گفت: لیندوفیلم اولین رسانه اختصاصی فیلم و سریال برای ناشنوایان و کم‌شنوایان است که اکنون از طریق سایت و اپلیکیشن در دسترس هموطنان است.

در چهار قسمت نخست، «ستاره مشرقی» میزبان شیدا شهیدی (جهانگرد و فعال حقوق ناشنوایان)، شهره سبزواری (هنرمند)، الهه خراسانی (گرافیست)، محمد سیاهپوش (مربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان و قهرمان جهان و المپیک) و جواد شیرپور (کمدین) خواهیم بود.

قسمت‌های تولید شده مجموعه تلویزیونی «ستاره مشرقی» در ایام نوروز، هر شب از رسانه اینترنتی «لیندو فیلم» پخش خواهد شد.

نظر بدهيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *